Sponsring och event-marketing
Marknadsundersökningar
Profil och logotyp
Bokföringshjälp
Text och redigering
Övrigt
Kontakta oss...

Adress
 
Att arbeta strategiskt med sponsring och event marketing innebär att arbeta med associationsmarknadsföring och varumärkesvård. Idrottsklubben lånar ut en åtråvärd association till sin samarbetspartner och vice versa. Sedan är det dags att kommunicera ut samarbetet.
 
BuyTheHour har lång erfarenhet inom sponsringsområdet, både från den sponsrande som den sponsrandes sida. Exempel på uppdrag är att ta fram sponsorstrategier, utvärdera befintliga sponsringsprojekt samt lägga fram kreativa lösningar kring ett sponsorsamarbete.
 
Sponsring kräver ett helhetsperspektiv och långsiktighet. Korta puckar gör ingen nytta!
 
Kundreferenser:
Visby Ladies, Gotlandsakademin och Gotland Trädgårdsön

 
 
 
 

Sponsring och
event marketing
Sponsring
 
© Buy The Hour 2002